Harmonogram Szkoleń

Pomiędzy wyznaczonymi terminami można umawiać się na szkolenia indywidualne. Zapisów można dokonywać drogą telefoniczną ( 505-402-002 )  lub mailową ( info@mechanikmotocyklowy.pl)   2018 Marzec 19 – 23 szkolenie Mechanik Motocyklowy 1 stopnia 26 – 30 szkolenie Mechanik Motocyklowy 2 stopnia Kwiecień 16 – 20  szkolenie Mechanik Motocyklowy 1 stopnia 23 – 27  szkolenie Mechanik Motocyklowy […]

Harmonogram Szkoleń

Pomiędzy wyznaczonymi terminami można umawiać się na szkolenia indywidualne. Zapisów można dokonywać drogą telefoniczną ( 505-402-002 )  lub mailową ( info@mechanikmotocyklowy.pl)   2019 Marzec 15 – 17 marzec – Mechanik Motocyklowy 1 stopnia 22 – 24 marzec – Mechanik Motocyklowy 2 stopnia Kwiecień 12 – 14 kwiecień – Motocyklowe Instalacje Elektryczne 12 – 14 kwiecień – […]

Czy można samodzielnie serwisować współczesny motocykl

Czy można samodzielnie serwisować współczesny motocykl – Rafał Dmowski Każdy wie, że współczesne motocykle wymagają kompleksowego diagnozowania przy użyciu specjalistycznego drogiego i skomplikowanego sprzętu. Chyba nikt nie myśli poważnie, o wyposażeniu w taki sprzęt przydomowego garażu, dlatego przeciętny motocyklista powinien odróżnić czynności serwisowe wymagające profesjonalnego oprzyrządowania, od czynności łatwych do wykonania przy użyciu narzędzi uniwersalnych. […]

Wymiana uszczelniaczy w klasycznym przednim zawieszeniu teleskopowym

Wymiana uszczelniaczy w klasycznym przednim zawieszeniu teleskopowym – Rafał Dmowski Cieknące teleskopy, to nie tylko obniżony komfort jazdy, ale przede wszystkim zagrożenie dla układu hamulcowego i opony przedniego koła. Płyn hydrauliczny, wydostający się przez nieszczelny siemmering, rozpływa się w dół teleskopu i kapie na oponę, felgę lub tarczę hamulcową. Może też wpływać do wnętrza hamulca […]

Regeneracja rozruszników motocyklowych

Regeneracja rozruszników motocyklowych – Rafał Dmowski Rozrusznik motocyklowy, to silnik elektryczny prądu stałego, wyposażony w wirnik z komutatorem i współpracującymi z nim szczotkami. Komutator, szczotki i łożyskowanie wirnika, to najszybciej zużywające się elementy rozrusznika motocyklowego. Z uwagi na niewielki maksymalny prąd rozruchowy większości akumulatorów motocyklowych, rozruszniki motocyklowe są silnikami stosunkowo małej mocy, które w zależności […]